ОРГАНІЗАЦІЯ ВЕСІЛЛЯ ПІД КЛЮЧ

  • Ми повністю беремо на себе організацію вашого весілля, починаючи від вибору дати весілля, закінчуючи вибором найдрібніших деталей.
  • Ми будемо з вами на зв’язку кожного дня і кожну хвилину, незалежно від виду спілкування (он-лайн, відео-конференції)
  • Ми спілкуємось на зручній для вас мові – українською, російською чи англійською
  • Кількість зустрічей не є обмеженою
  • Ми гарантуємо надійну та професійну команду партнерів та підрядників для вашого весілля
  • Ми підписуємо договір співпраці з підрядниками, які працюють з нами
  • Ми ведемо повну бухгалтерію вашого весілля
  • Ми встановлюємо фіксовану вартість наших послуг
  • Ми завжди чуємо ваші побажання
  • Ми однозначно створимо ефект WOW в день вашого весілля

Етапи організації весілля
Майстерня Свят

01

Перші кроки

  • Зв’язатись з нами ви можете будь-яким зручним для вас способом: соцмережі, пошта, дзвінок або просто візит в офіс.
  • Ми домовляємось про зустріч в будь який зручний для вас час, в нашому офісі, за його межами або онлайн.
  • Після першої зустрічі ви отримуєте перші напрацювання по вашому весіллю: презентацію основних послуг, приблизний бюджет витрат, таймінг-план дня Х для того, щоб раціонально використати кожну хвилину.
  • Ми обов’язково підписуємо двосторонній договір, де чітко прописані всі нюанси.
02

Ексклюзивна концепція весілля

  • Підбираємо індивідуальну команду, яка допоможе створити весілля Вашої мрії
  • Наші організатори підбирають особливі локації для ранкової фотосесії, виїзної церемонії, вінчання, спільної фотосесії чи інших подій найголовнішого дня
  • Розробляємо унікальну концепцію весілля, підбираємо деталі та елементи, щоб зробити цей день максимально “вашим”.
  • Детально обговорюємо кожен елемент з декораторами, флористами, поліграфістами та техніками.
03

Індивідуальний сценарій

  • Прописуємо індивідуальний концептуальний сценарій весільного дня
  • Готуємо сценарії та інформаційні листи з чітко прописаними нюансами для всіх, хто працюватиме на вашому весіллі.
  • Підбираємо, замовляємо та повністю забезпечуємо виступ артистів та зірок шоу бізнесу.
  • Тісно співпрацюємо з закладом де планується проведення весілля, допомагаємо з розробкою меню та таймінгом подачі страв
04

День Х - координація весілля

  • Похвилинно проговорюємо з вами та вашими батьками весь весільний день, щоб ви переконались в тому, що все під контролем  і вам нема за що хвилюватись.
  • В день весілля ми щохвилини поруч з вами, контролюємо ситуацію на кожній задіяній локації, координуємо всіх професіоналів, які працюють на вашому весіллі.

​​ДІЗНАЙСЯ БІЛЬШЕ

«КАМЕРНЕ ВЕСІЛЛЯ»

  • Кількість гостей: до 50 осіб
  • Атмосфера: сімейна

Маленькі весілля надзвичайно душевні. Вони сповнені традицій та міцних зв’язків. І дедалі більше пар хочуть саме таке весілля- у колі найближчих та найрідніших людей. Саме тому камерність та затишок стають основою в організації такого весілля. Формат маленького весілля практично не обмежує Тебе у виборі стилістики і концепції. І це дозволяє обирати будь-яку локацію.

Де можна організувати «Камерне весілля»?

  • в горах, у затишному готелі із захоплюючими краєвидами
  • в маленькому ресторанчику
  • на терасі під відкритим небом
  • локація театру чи музею
Організація весілля

«КАМЕРНЕ ВЕСІЛЛЯ»

«ROMANTIC WEDDING»

  • Кількість гостей: до 50 осіб
  • Атмосфера: елегантна та емоційна

Романтика у створенні нової сім’ї надихає на організацію елегантного весілля, де все, до найменших деталей, продумано зі смаком, враховуючи традиції та Європейські тренди. Концепція та стилістика весілля передає характер наречених та в повній мірі розкриває їхню мрію – одружитись в романтичній атмосфері, сповненій любові та яскравих вражень. І ми знаємо як передати це в житті. То ж сміливо мрійте - Майстерня свят втілить будь-які рішення.

Де можна організувати «ROMANTIC WEDDING»?

  • у вишуканому ресторані
  • на терасі під відкритим небом
Організація весілля

«ROMANTIC WEDDING»

«LUXURY WEDDING»

  • Кількість гостей: до 100 осіб
  • Атмосфера: вишукана та сяюча

Блискітки, повітряні тканини, легкість та елегантність – усе гармонійно поєднано у цьому стилі весілля. Якщо ви все життя мріяли про пишну, розкішну сукню , з довгим шлейфом, розшитим стразами та сяючими камінцями, то цей стиль вам ідеально підходить. В центрі уваги – ви, наречені, і усе – декор, флористика, персонажі, - має підкреслювати ваш бездоганний смак. Лакшері весілля стає подією номер 1 та включає в себе грандіозну, масштабну підготовку із можливістю замовлення поп-зірок та артистів. Ось чому наші лакшері весілля згадують роками та створюють подібні.

Де можна організувати «LUXURY WEDDING»?

  • у вишуканому ресторані
Організація весілля

«LUXURY WEDDING»

«ЗА КОРДОНОМ»

  • Кількість гостей: індивідуальна

Наша команда - це професіонали, які готові організувати весілля на будь-якій локації. Маючи практику організації весіль за кордоном, ми сміливо можемо сказати, що для нас не існує меж чи рамок! Ми відкриті та готові до створення вашого особливого дня у будь-якому куточку Європи!

​​Усе залежить ваших бажань!

Де можна організувати «ВЕСІЛЛЯ ЗА КОРДОНОМ»?

  • в горах, у затишному готелі із захоплюючими краєвидами
Організація весілля

«ЗА КОРДОНОМ»

ВІДЕО БЕКСТЕЙДЖ